Peijnenburg Re-integratie
Administratief Medewerkster
maureen@peijnenburgreintegratie.nl
0411-68 95 05
Bekijk mijn profiel op:

Maureen van Griensven

“Iedereen verdient een fijne plek op de arbeidsmarkt waarin men zich gelukkig en geaccepteerd voelt.”
Een ander die in je kwaliteiten geloofd kan daarbij het verschil maken.

Na jarenlang in de retail te hebben gewerkt, was ik op zoek naar een soortgelijke dienstverlenende functie maar in een omgeving met meer zorg en aandacht voor de mens. Binnen Peijnenburg Re-integratie heb ik dit gevonden! Het contact met collega’s, klanten en externe partijen maken mijn werkzaamheden daardoor heel divers en leuk.

Ik vind het leuk om achter de schermen mijn bijdrage te mogen leveren aan een heel fijn team. Samen met mijn collega’s van de administratie zijn wij de spil binnen ons bedrijf en zorgen wij voor vele administratieve handelingen; bieden een luisterend oor en denken mee in vraagstukken /oplossingen. Een van mijn belangrijkste verantwoordelijkheid is het up to date houden van het cliënt volg systeem, zodat mijn collega re-integratie coaches precies weten wanneer ze administratieve taken moeten afronden. Verder vinden ze in dit systeem de benodigde traject informatie.

Je wordt bij ons op kantoor gastvrij ontvangen. Mocht je vragen hebben dan kun je naar kantoor bellen en zal ik je verder helpen of doorverwijzen naar de juiste persoon.

Vanuit mijn rol hoop ik dat ik je het gevoel kan geven dat je altijd bij ons bedrijf aan kunt kloppen, en dat wij als team een positieve bijdrage mogen leveren aan jouw toekomst.

 

terug naar overzicht

Onze opdrachtgevers / werkgevers

Recente blogs

30-08-2023

Samenwerking met LDC: Een Innovatieve Weg naar Duurzame Banen

Inleiding In een steeds veranderende en dynamische arbeidsmarkt is de behoefte aan persoonlijk inzicht en begeleiding belangrijker dan ooit. Bij Peijnenburg Re-integratie werken we samen […]

Lees verder...
28-07-2023

Samenwerking Met Gemeenten: Een Aanpak Die Werkt

  Prestaties in Onze Gemeentelijke Trajecten Onze gegevens over 2022 zijn binnen en ze tonen een succespercentage van 83% binnen onze gemeentetrajecten. Deze resultaten zijn […]

Lees verder...
04-07-2023

Veranderingen in het Minimumloon

Bent u een ondernemer met personeel? Er zijn belangrijke wijzigingen met betrekking tot het minimumloon die u moet kennen. Het is van cruciaal belang om […]

Lees verder...
05-08-2022

Wanneer een 2e spoortraject?

Re-integratie 2e spoor is voor werkgevers een uitstekend instrument om werknemers te begeleiden en te bemiddelen naar passend werk bij een andere werkgever. Naast het […]

Lees verder...